Група АББ починає реалізацію стратегії «Наступний рівень»

2014-09-09 - Виконавчий директор АББ Ульріх Шпісхофер разом з членами Виконавчого комітету представили на Дні інвестора, що відбувся 9 вересня 2014 р. в Лондоні, нову стратегію Групи АББ «Наступний рівень» на період 2015-2020 років

    • Прискорення темпів створення сталої доданої вартості через реалізацію продукції для енергетики та автоматизації
    • Завдяки зміні центру ваги, досягнення прибуткового органічного зростання, посилення конкурентоспроможності та зниження ризиків
    • Підвищення продуктивності через впровадження провідної операційної моделі
    • Впровадження змін через програму «1000 днів»
    • Майбутня структура компанії та Виконавчого комітету приведені у відповідність з новою стратегією
    • Ядро АББ - глобальні бізнес-лінії
    • Пітер Тервіш призначений членом Виконавчого комітету на посаді керівника бізнес-напряму «Автоматизація процесів»
    • Переглянута регіональна структура зосереджена на основних ринках
    • Перехід від 8 до 3 регіонів, під керівництвом досвідчених членів Виконавчого комітету: Френк Дуган відповідатиме за регіон Азія, Близький Схід і Африка; Грег Шо – за регіон Північної і Південної Америки; Велі-Маті Рейнікала – за Європу
    • Девід Констебль, головний виконавчий директор компанії Sasol, номінований кандидатом до Ради директорів
    • Досягнення нових цілей означатиме отримання високих доходів для акціонерів
    • Акціонери візьмуть участь у зворотному викупі акцій на суму $4 млрд.
Лондон / Цюрих, Київ, 9 вересня 2014 року – АББ сьогодні представила стратегію «Наступний рівень» і фінансові цілі на період 2015-2020 років, що мають на меті прискорення темпів створення сталої доданої вартості. Ця стратегія спирається на три пріоритетні для АББ сфери прибуткового зростання, бездоганну виконавську дисципліну і співпрацю, засади якої задає бізнес. У наступному 5-річному періоді компанія досягне прибуткового зростання шляхом переміщення центру ваги на ринки з високими темпами зростання, підвищення конкурентоспроможності і зниження ризиків у бізнес-моделях.

Компанія очікує, що зростання операційних доходів на акцію (EPS) досягне 10-15% сукупного середньорічного темпу росту (CAGR), що дозволить досягнути високої рентабельності інвестованого капіталу (CROI) на рівні 15% за період 2015-2020 рр. Компанія ставить за мету підвищення доходів (на еквівалентному рівні) в середньому 4-7% на рік, що випереджає прогнозований ріст ВВП і зростання ринку. Водночас протягом цього періоду АББ планує неухильно підвищувати прибутковість, яка зараз вимірюється показником операційного прибутку EBITA в межах коридору 11-16%, при цьому досягаючи річного співвідношення вільного грошового потоку на рівні вище 90%. Нові фінансові цілі набувають чинності 1 січня 2015 р.

«Наша стратегія «Наступний рівень» буде зосереджена на програмах, спрямованих на прискорення органічного зростання компанії АББ, підвищення її прибутковості, а також підвищення ефективності залученого капіталу, що забезпечить вищі доходи для акціонерів, – заявив виконавчий директор АББ Ульріх Шпісхофер. – Ми переносимо центр ваги на сегменти з вищими темпами зростання, при цьому підвищуємо нашу конкурентоспроможність і знижуємо ризики особливо в бізнес-напрямі «Системи для енергетики». Ми збільшуємо орієнтованість нашої організації на замовника шляхом її оптимізації задля більшої маневреності і швидкості. Ми будемо впроваджувати зміни через спеціальні програми «1000 днів», щоб гарантувати їх успішну реалізацію».

АББ буде і надалі працювати, спираючись на портфоліо продукції для енергетики та автоматизації, керуватися на рівні бізнес-підрозділів (BU) у структурі п’яти бізнес-напрямів. Із січня 2015 року регіональна структура буде оптимізована до трьох регіонів, які будуть відповідати за співпрацю із замовниками, роботу центрів з корпоративних послуг (shared services) та результати АББ у відповідних країнах. «Ці кроки поліпшать орієнтованість на замовника і продуктивність, їх результатом стане чітка система відповідальності і підзвітності, а також співпраця, засади якої задає бізнес», – прокоментував пан Шпісхофер.

Для реалізації стратегії «Наступний рівень» компанія приводить у відповідність структуру Виконавчого комітету. Пітер Тервіш, наразі керівник АББ у Центральній Європі та Німеччині, призначається членом Виконавчого комітету, відповідальним за бізнес-напрям «Автоматизація процесів». Трьома новоствореними регіонами будуть керувати досвідчені члени Виконавчого комітету – Френк Дуган (Азія, Близький Схід і Африка), Грег Шо (Північна і Південна Америка) і Велі-Маті Рейнікала (Європа). Всі зміни набувають чинності 1 січня 2015 р.

Девід Констебль, головний виконачий директор компанії Sasol, був номінований кандидатом до Ради директорів для обрання на Щорічних загальних зборах у 2015 р. У нього величезний досвід роботи з генеральними підрядниками (EPC бізнес), у переробній промисловості, а також досвід роботи в Африці – регіоні, важливому для зростання АББ.

«Наша програма зворотного викупу акцій (buyback), оголошена сьогодні, дозволяє акціонерам отримати пряму вигоду від отримання компанією доходів, а також від нещодавньої програми оптимізації непрофільних напрямів бізнесу, і є нашим зобов’язанням постійно підвищувати дивіденди акціонерів, – сказав Шпісхофер. – Крім того, це висловлення довіри до майбутнього потенціалу росту компанії АББ».

Акціонери мають можливість взяти участь у програмі зворотного викупу акцій на суму $4 млрд., що розпочнеться 16 вересня 2014 року. Компанія має намір спрямувати близько трьох четвертих програми байбек на зменшення статутного капіталу, а решту для передачі викуплених акцій співробітникам (більше 22 000 учасників).

Стратегія «Наступний рівень»

Стратегія компанії АББ «Наступний рівень» грунтується на трьох стратегічних сферах прибуткового зростання, бездоганній виконавській дисципліні і співпраці, засади якої задає бізнес.


Наступний рівень АББ – цілі 2020
Зростання доходів4-7%
Операційний показник EBITA, %11-16%
Сукупний середньорічний темп росту (CAGR) операційного доходу на акцію (EPS)10-15%
Співвідношення вільного грошового потоку (FCF) до чистого прибутку>90%
Рентабельність інвестованого капіталу (CROI)±15%
Операційний показник EBITA (%) на період 2015-2020 років, в розрізі бізнес-напрямів
Дискретна автоматизація та електропривід14-19%
Низьковольтна продукція15-19%
Процеси автоматизації11-15%
Обладнання для енергетики12-16%
Системи для енергетики7-11%


Про компанію АББ

Компанія АББ (www.abb.ua) – лідер з технологій для енергетики та автоматизації.
Технології АББ дозволяють промисловим підприємствам та енергетичним компаніям підвищувати свою продуктивність, знижуючи при цьому негативний вплив на довкілля. Компанія АББ працює у понад 100 країнах світу і нараховує близько 145 000 співробітників. В Україні компанія АББ розпочала роботу в 1992 році. Сьогодні в офісах АББ у Києві, Донецьку, Запоріжжі, Львові, Миколаєві та Харкові працюють близько 200 співробітників.

      • Twitter
      • Facebook
      • LinkedIn
      • Weibo
      • Роздрукувати
      • E-mail

    Зв'яжіться з нами

    Інформацію підготовлено:
    seitp202 3c7bcdfe5292eca7c1257d4e0037b7dc