АББ: наступний етап розвитку цінностей компанії

2016-10-10

Формування чотирьох сфокусованих бізнес-напрямів, що займають лідируючі позиції на своїх сегментах ринку:
      • Обладнання для електрифікації;
      • Роботизація та електропривод;
      • Промислова автоматизація;
      • Електричні мережі.
Продовження трансформації бізнес-напряму «Електричні мережі», який залишається у власності АББ:
      • програма «Power Up», що має на меті зростання, зниження ризиків, та збільшення прибутків;
      • зниження ризику, бізнес-модель EPC (проектування-закупки-будівництво);
      • партнерство з компанією Fluor для виконання робіт з електричними підстанціями;
      • партнерство з компанією Aibel в області прибережних повітряних електростанцій;
      • продаж кабельного бізнесу (заплановано у першому кварталі 2017 року) 1 ;
      • заплановане зростання в 2018 році цільового коридору прибутку на 200 базових пунктів до 10-14%.
Реалізація в повній мірі свого лідерського потенціалу в цифрових проектах:
      • програма «ABB Ability»: цілком інтегрована цифрова пропозиція для всіх споживчих сегментів, що закріплює лідируючі позиції АББ під час Четвертої Промислової Революції;
      • широкомасштабне і далекоглядне партнерство з компанією «Microsoft» для розробки цифрових рішень наступного покоління;
      • піонер в галузі IoT (Інтернет речей) Гвідо Журе обійняв посаду Директора з цифрових технологій з 1 жовтня 2016 року.
Зміцнення глобального бренду АББ:
      • консолідація більш ніж 1000 брендів під головним брендом АББ;
      • утворення необхідних умов для створення повноцінної цифрової пропозиції;
      • наслідування досвіду АББ як лідера з інноваційних технологій у майбутньому;
Показник економії в результаті програми підвищення ефективності ведення бізнесу збільшився на 30% і становить 1,3 млрд. дол. США; графік та витрати без змін.

Всі інші фінансові цілі досягнуті.

Другу програму викупу акцій на 3 млрд. дол. США заплановано в період з 2017 по 2019 р.; пріоритети розподілу капіталу не змінились.

Сьогодні компанія АББ запустила ІІІ етап своєї стратегії «Наступний рівень», щоб створити цінність для клієнтів та акціонерів. Серед його основних елементів: формування чотирьох підрозділів АББ у бізнес-напрямки, які лідирують на своїх ринках, в тому числі продовження трансформації бізнес-напряму «Електричні мережі», що залишається у власності АББ; реалізацію повного в повній мірі лідируючого потенціалу АББ в цифрових проектах; прискорення реалізації потенціалу в виробничій ефективності; зміцнення бренду АББ.

Виконавчий директор компанії АББ, Ульріх Шпісхофер, зазначив: «Протягом останніх двох років АББ стала більш швидкою, компактною та ефективною компанією. Ми постійно підвищуємо маржу та збільшуємо прибутки. На ІІІ етапі нашої стратегії «Наступний рівень», ми продовжуємо успішну трансформацію та зміцнюємо наші позиції в якості лідера з передових технологій та цифрових рішень. За допомогою наших чотирьох, організаційно спрощених, лідируючих у своїх бізнес-напрямах підрозділів у поєднанні з програмою «ABB Ability» ми почнемо більш сфокусовано, гнучко та динамічно задовольняти потреби клієнтів в енергетиці та рішеннях, що виникають у зв ' язку з Четвертою Промисловою Революцією».

Пітер Фозер, Голова Ради директорів компанії АББ, зазначив: «Успішне виконання нашої стратегії «Наступний рівень» на сьогоднішній день призвело до значного поліпшення операційних та фінансових показників і сфокусуватися на замовниках, спростивши структуру компанії. Вся Рада директорів працювала з керівництвом та зовнішніми консультантами над кожним пунктом ІІІ етапу, щоб реалізувати цінність для клієнтів та всіх акціонерів, забезпечуючи при цьому довгостроковий успіх компанії. Подальша трансформація нашого бізнес-напряму «Електричні мережі», під керівництвом АББ, для акціонерів є найкращим рішенням з усіх ретельно опрацьованих та оцінених варіантів. Ми твердо підтримуємо команду керівників та план дій, представлений сьогодні».

Забезпечення зростання чотирьох бізнес-напрямів, які лідирують на ринку

Компанія АББ формує та зосереджує свою структуру підрозділів у чотири бізнес-напрями, які лідирують на ринку: «Обладнання для електрифікації», «Роботизація та електропривід» «Промислова автоматизація» та « Електричні мережі» починаючи з 1 січня 2017 року. Ці напрями отримають повноваження діяти, як бізнес-підрозділи, в межах АББ, що дозволить збільшити показники нашої продуктивності та компенсаційної моделі, з акцентом на індивідуальній відповідальності співробітників та керівників. Вони отримають переваги від співробітництва у сфері продажів, спланованих у регіонах та країнах, а також від пропозиції Групи в сфері цифрових технологій; завдяки структурі і видам адміністративних витрат в АББ ; загальному управлінню мережею поставок; нашим корпоративним дослідним центрам. АББ продовжуватиме зміцнювати свої підрозділи бізнес-напрямів за рахунок активного управління портфелем. Даний напрям включає в себе стратегічне збільшення темпів росту бізнесу, трансформацію бізнес-моделей та скорочення діяльності неприбуткових підприємств.

«Підприємницький дух є основою для нашої операційної моделі у майбутньому, – зазначив Ульріх Шпісхофер. – Наші чотири лідируючі на ринку підрозділи, на чолі з керівниками, які отримали необхідні повноваження, будуть прагнути до сталого створення цінності, за підтримки регіонів та таких необхідних елементів, як програма «ABB Ability» та ефективний розподіл затрат в адміністративно-управлінській діяльності».

«Обладнання для електрифікації»

Бізнес-напрям «Обладнання для електрифікації» буде найкращим партнером в сфері електрифікації для всіх споживачів.

Зібравши разом всі складові електрифікації, в основному шляхом передачі бізнесу з існуючого підрозділу «Дискретна автоматизація та електропривід», «Обладнання для електрифікації» стане в даному сегменті гравцем №2, пропонуючи споживачам можливість отримати всі види послуг в одному місці.

Такі напрямки бізнесу, як інфраструктура з зарядження електромобілів, сонячна енергетика та якость електроенергії будуть передані з підрозділу «Дискретна автоматизація та електропривід» та прослужать платформою для зростання бізнес-напряму «Обладнання для електрифікації». Необхідні інвестиції для нарощування темпів росту даних видів бізнесу спочатку приведуть до зменшення прибуткової маржі підрозділу.

Зростання споживання електроенергії випереджає загальне споживання енергії, оскільки більше людей мають доступ до електрики та нових форм енергоспоживання, таких як зарядка електричних транспортних засобів, що в свою чергу стимулює попит. Існують значні можливості для переходу до цифрового формату наших поточних пропозицій та впровадження інновацій .

«Роботизація та електропривід»

Бізнес-напрям «Роботизація та електропривід» - підрозділ, який постачає інтелектуальні рішення, пов ' язані з робототехнікою та рухом.

Основними елементами даного нового підрозділу, який замінить підрозділ «Дискретна автоматизація та електропривід», будуть лідируючі позиції АББ в сфері промислових двигунів, приводів та робототехніки.

Зосередивши увагу на стрімко зростаючому ринку робототехніки, та використовуючи технологічну платформу АББ і глобальний масштаб, компанія відмінно позиціонована для переходу на лідируючу позицію у галузі робототехніки. Завдяки своїм глобальним досягненням та сервісним платформам, компанія АББ отримає переваги від свого сильного становища під час Четвертої Промислової Революції,.

АББ продовжуватиме інвестувати та формувати свою позицію № 1 в галузі промислових двигунів та приводів, зосередивши увагу на сегментах, що швидко зростають і переміщуючись в легку промисловість та на нові ринки, що розвиваються, такі як Азія.

«Розумні» сервіси та провідні цифрові пропозиції вже є перевагою даного підрозділу і відкривають значні можливості для розвитку. Компанія АББ підвищить рентабельність підрозділу за рахунок подальшого підвищення виробничої ефективності та оптимізації собівартості.

«Промислова автоматизація»

Бізнес-напрям «Промислова автоматизація» - підрозділ, який стане партнером для автоматизації промисловості , цей напрям замінить колишній підрозділ «Автоматизація процесів».

Завдяки програмному забезпеченню, сервісам та своїй лідируючій позиції в управлінні процесами, АББ пропонує передові цифрові технології для різних галузей промисловості. За допомогою унікальних компетенцій в даній області АББ має унікальну комбінацію експертних знань, що дозволяють створювати та обладнувати пункти управління в широкому спектрі галузей промисловості, таких як фармацевтика, гірничодобувна промисловість, судноплавство, видобуток нафти та газу. Зосередивши увагу на сегментах, що зростають, і об’єднуючи послуги з обслуговування, експлуатації та контролю, компанія АББ буде укріплювати свої позиції на ринку.

«Електричні мережі»

Бізнес-напрям « Електричні мережі» буде партнером, якого будуть обирати для створення більш міцних, розумних та екологічних енергетичних мереж.

Після всебічного стратегічного перегляду портфеля, Рада директорів та Виконавчий комітет компанії АББ дійшли висновків, що трансформація підрозділу «Електричні мережі», у власності АББ, забезпечить максимальну акціонерну вартість у порівнянні до інших варіантів власності, таких як продаж, первинне публічне розміщення акцій (IPO), створення дочірньої компанії чи спільного підприємства.

До ключових факторів у процесі прийняття рішення було віднесено: привабливість ринку, існуючі та майбутні продуктові пропозиції, перспективи розвитку бізнес-моделей та найкраща форма власності, а також всі альтернативні варіанти створення додаткової вартості для акціонерів компанії АББ. Для проведення даного огляду були використані незалежні аналізи від компанії McKinsey та незалежні фінансові консультації від компаній Goldman Sachs і Credit Suisse.

Підрозділ, який посідає перше місце в світі, скористається перевагами Енергетичної та Четвертої промислової революцій, що створюють значний попит на продукцію енергомереж, систем, програмного забезпечення та сервісів, а також підтримують зміщення портфелю в бік цифрових продуктів та послуг, зміцнюючи позиції підрозділу.

Сьогодні було представлено широкомасштабну програму «Power Up», щоб в повній мірі реалізувати потенціал поділу та продовження трансформації, що охоплює ключові аспекти даного бізнесу. Вона стимулюватиме зростання бізнесу та прибутків шляхом зосередження уваги на основних операційних перевагах та сегментах з високими темпами зростання, а також переходу до цифрового формату сервісів та програмного забезпечення.

Ключовим елементом поточної трансформації підрозділу є зниження ризику бізнес-моделі та пошук можливостей зростання завдяки двом стратегічним партнерствам, про які було оголошено сьогодні – з компанією Fluor - для роботи з великими електричними підстанціями та компанією Aibel - для роботи з вітряними електростанціями у відкритому морі. Обидва партнерства поєднують лідируючі позиції АББ на ринку енергетичних технологій з досвідом відповідного партнера: Fluor – в керуванні великими проектами з проектування, постачання та будування, та компанії Aibel – у виконанні проектів стосовно морських вітрових електростанцій.

Ще одним ключовим елементом є скорочення нішових непрофільних видів бізнесу, таких як продаж кабельного бізнесу компанії NKT Сables, оголошений нещодавно, проте зі збереженням доступу до технологій, завдяки стратегічному партнерству.

Починаючи з 2018 року, в результаті трансформації, компанія АББ підвищує запланований коридор операційного прибутку EBITA для бізнес-напряму від 8-12% до 10-14%.

«Під час перегляду стратегічного портфелю ми уважно ознайомилися з точкою зору всіх зацікавлених сторін. Після дуже ретельного та детального вивчення питання, за підтримки провідних консультантів, ми дійшли висновку, що продовження трансформації підрозділу «Електричні мережі» у власності АББ створює найвищу цінність для наших акціонерів та клієнтів. На сьогоднішній день, ґрунтуючись на успішному розвитку трансформації, підрозділ «Електричні мережі» має ідеальне становище в компанії АББ для реалізації довгострокового прибуткового зростання протягом Енергетичної та Четвертої Промислової Революцій та є невід ' ємною частиною нашого портфелю», – зазначив Ульріх Шпісхофер.

Квантовий стрибок у цифровій галузі з ABB AbilityTM

Сьогодні компанія АББ є прихованим лідером у цифровій галузі. Компанія займає унікальне становище на ринку для того, щоб займати лідерські позиції в цифровому просторі, використовуючи нові та існуючі цілісні цифрові рішення, які будуються у «розумному» віртуальному просторі та створюють закрите коло окремих елементів між підключеними пристроями. Компанія АББ використовуватиме свої глибокі знання доменів своїх клієнтів, щоб планувати, створювати та надавати унікальні цифрові рішення, які дозволять клієнтам отримати різноманітні операційні рішення.

Нещодавно запущена пропозиція «ABB Ability» поєднує портфель цифрових рішень та сервісів компанії АББ у всіх споживчих сегментах, значно зміцнюючи лідируючі позиції компанії в Четвертій Промисловій Революції та підтримуючи конкурентоспроможність чотирьох підрозділів АББ.

Сьогодні АББ оголосила про далекоглядне стратегічне партнерство з компанією Microsoft, найбільшою в світі компанією з розробки програмного забезпечення, в сфері розробки цифрових рішень наступного покоління на інтегрованій хмарі. Клієнти отримають переваги від унікальної комбінації глибоких знань домену компанії АББ та великого асортименту промислових рішень і розумної хмари Azure від компанії Microsoft, а також інженерної компетентності B2B. Партнери будуть спільно реалізовуватимуть цифрову трансформацію споживчих сегментів у всіх сферах діяльності компанії АББ таких, як робототехніка, морська галузь та електротранспорт.

«Завдяки об ' єднанню сильних сторін компаній Microsoft та АББ, це партнерство забезпечить унікальні переваги для наших клієнтів в комунальній галузі, промисловості, транспорті та інфраструктурі, – зазначив Ульріх Шпісхофер. – Наступним кроком буде розробка однієї з найбільших промислових хмар у світі, ґрунтуючись на базі встановленого обладнання АББ з більше ніж 70 млн. підключених пристроїв та більше ніж 70 000 встановлених систем управління».

Цифрова трансформація АББ буде здійснюватися під керівництвом Гвідо Журе, піонером в галузі «Інтернету речей», який з 1 жовтня 2016 року обійняв посаду Директора з цифрових технологій та безпосередньо звітує Виконавчому директору.

Зміцнення світового бренду АББ

АББ має намір створити єдиний корпоративний бренд, який об ' єднає всі бренди компанії по всьому світу. Портфель продукції АББ буде уніфіковано, демонструючи всю ширину та глибину глобальних пропозицій компанії під єдиним брендом. Перехідний період буде тривати протягом двох років.

Єдиний корпоративний бренд відіграє ключову роль в реалізації потенціалу цифрової пропозиції АББ, оскільки він сприяє підвищенню лояльності клієнтів, оптимізує ціноутворення та збільшує ймовірність покупки. Єдиний бренд дозволить компанії АББ краще презентувати свою стратегію цільовій аудиторії, підкреслити клієнт орієнтованість компанії і акцентувати важливість цифрових технологій в своїй діяльності, та полегшить взаємодію з існуючими та майбутніми клієнтами.

Майбутній дизайн бренду буде містити елементи, що будуть наглядно показувати клієнтам, акціонерам, співробітникам та іншим зацікавленим сторонам бачення, напрямок розвитку та виняткове становище компанії АББ на ринку. Спадщина АББ, як лідера провідних технологій, та три ключові напрямки її стратегії «Наступний рівень» відображаються в новому гаслі бренду:

«Let’s write the future. Together.»TM (Давайте напишемо майбутнє. Разом.)

Додаючи імпульсу виробничій ефективності

Компанія АББ продовжує підвищувати виробничу ефективність, зважаючи на існуючі темпи зростання.

Програма компанії «White-collar productivity», з моменту її запуску минулого року, перевершила очікування економії. В результаті компанія збільшила цільовий показник скорочення витрат за програмою на 30% до 1,3 млрд. АББ досягне цю додаткову економію в рамках оголошених спочатку термінів, не змінюючи при цьому витрати на реструктуризацію та впровадження. АББ продовжує виконувати свої заплановані програми із скорочення витрат, при цьому оптимізуючи виробничу ефективність та управління ланцюгом поставок світового рівня для досягнення економії, що дорівнює 3-5% вартості продажів щороку.

АББ підтверджує мету своєї програми 1000-денного оборотного капіталу для вивільнення близько 2 млрд. дол. США до кінця 2017 року. Програма виконується згідно графіку та зосереджена на поліпшенні управління оборотними фондами шляхом оптимізації всього ланцюга створення вартості, від розробки продукції до її виробництва, а також шляхом інших заходів для оптимізації чистого оборотного капіталу.

Компанія підтверджує свої фінансові цілі на 2015-2020 роки, як вказано нижче.

Цілі АББ на 2015-2020 роки згідно стратегії «Наступний рівень» 2

Зростання доходів 3 3-6%
Операційний прибуток EBITA % 4 11-16%
Зростання операційного прибутку на акцію (EPS) CAGR 5 10-15%
Конверсія грошових коштів у чистий прибуток >90%
Рентабельність інвестованого капіталу % 6 14-16
Операційний прибуток EBITA % – 2015-2020 цілі бізнес-напрямів
«Обладнання для електрифікації» 15-19%
«Роботизація та електропривід»

14-19%
«Промислова автоматизація»

11-15%
« Електричні мережі » 10-14%*

*Цільова маржа для бізнес-напряму «Електричні мережі» буде діяти з 1 січня 2018 року.

Розподіл капіталу

Сьогодні АББ оголосила про свої плани здійснити нову програму викупу акцій на суму до 3 млрд. дол. США з 2017 по 2019 роки. Це відображає впевненість компанії АББ та стабільність генерації компанією грошових коштів та її фінансового становища. 30 вересня 2016 року АББ оголосила про завершення своєї нещодавньої програми викупу акцій, яка принесла акціонерам 3,5 млрд. дол. США. Протягом останніх трьох років, компанія АББ повернула акціонерам 8,7 млрд. дол. США у формі дивідендів та викупу акцій.

Активне управління портфоліо залишається ключовим аспектом діяльності компанії АББ, як показала нещодавня оптимізація корпоративного портфоліо, шляхом її формальної уніфікації та злиття, а також заявленим продажом кабельного бізнесу та зміною бізнес-моделі в напрямі «Електричні мережі».

Пріоритети розподілу капіталу компанії АББ залишаються незмінними: 1) фінансування органічного зростання, науково-дослідницькі програми та капітальні витрати на привабливій грошовій дохідності; 2) виплата постійно зростаючих, стабільних дивідендів; 3) інвестування в об ' єкти, що створюють додаткову вартість для бізнесу; 4) збільшення фактичного прибутку акціонерів.

Про компанію АББ

Компанія АББ (ABBN: SIX Swiss Ex) – лідер з технологій для обладнання для електрифікації, роботизації та електроприводу, промислової автоматизації та електричних мереж. Компанія працює із замовниками в сфері енергетики, промисловості, транспорту і інфраструктури по всьому світу. Протягом більше 40 років АББ створює майбутнє цифрового формату промисловості. Маючи більш ніж 70 млн. підключених пристроїв встановленої бази обладнання та більше ніж 70 000 систем управління в усіх споживчих сегментах, компанія АББ має ідеальне становище, щоб отримати переваги від Енергетичної та Четвертої промислової революції. 130 років передового досвіду дозволяє компанії АББ успішно вести бізнес у майже 100 країнах світу і нараховує близько 135 000 співробітників. ( www.abb.com ).

В Україні компанія АББ розпочала роботу в 1992 році. Сьогодні в офісах АББ у Києві, Запоріжжі та Львові працюють більше 100 співробітників.

1. За умови дотримання нормативних дозволів і виконання умов припинення попередніх обов'язків.
2. За роз’ясненням термінів дивіться «Довідкову фінансову інформацію» для «Дня фондових ринків 2016». Більше інформації на нашому сайті www.abb.com/investorrelations
3. Середнє зростання доходів на порівняльній основі за 6 років, за основу взято 2014 рік.
4. Ціль вказано з урахуванням повного року.
5. CAGR = Compound Annual Growth Rate (середньорічний темп зростання, у складних відсотках) На основі показників 2014 року, а ціль передбачає незмінний валютний курс.
6. Тимчасове зниження можливе у разі великих довгострокових інвестицій (злиття та поглинання з іншими компаніями).

Важливе зауваження про прогностичної інформації

Даний прес-реліз містить прогностичну інформацію і заяви, а також інші твердження щодо перспектив нашої діяльності, в тому числі в розділах під назвою «Додаючи імпульсу виробничій ефективності», «Цілі АББ на 2015-2020 роки згідно стратегії «Наступний рівень», «Операційний прибуток EBITA % – 2015-2020 цілі бізнес-напрямів» і «Розподіл капіталу». Дані твердження засновані на поточних очікуваннях, оцінках і прогнозах про фактори, які можуть вплинути на нашу майбутню роботу, в тому числі і глобальних економічних умовах, економічних умовах регіонів і галузей, які є основними ринками збуту для компанії АББ. Ці очікування, оцінки і прогнози, як правило, ідентифікуються заявами, що містять такі слова, як «очікує», «вважає», «оцінює», «цілі», «плани», «ймовірно», «має намір», і т.д . Проте, існує багато ризиків і невизначеності, багато з яких знаходяться поза нашим контролем, через які наші фактичні результати будуть істотно відрізнятися від прогнозованих, зазначених в даному прес-релізі, і які можуть вплинути на нашу здатність досягти будь-якої або всіх наших заявлених цілей. Важливими чинниками, які можуть викликати такі відмінності, є, в тому числі, бізнес-ризики, пов'язані з нестабільною глобальною економічною кон'юнктурою і політичні умови, витрати, пов'язані з їх дотриманням, вихід на ринок нових продуктів і послуг, зміни в урядових постановах і курсах валют, і такі інші фактори, які можуть бути описані компанією АББ в документах, що направляються Комісії з цінних паперів і біржової діяльності США, включаючи річні звіти за формою 20-F. Хоча компанія АББ вважає, що її очікування, відображені в такій прогностичній заяві, засновані на обґрунтованих припущеннях, вона не може дати ніяких гарантій, що ці очікування будуть реалізовані.

      • Twitter
      • Facebook
      • LinkedIn
      • Weibo
      • Роздрукувати
      • E-mail
    seitp202 9169427c45206e85c125804800365529